- FØDSELSDAGSPRISER
- Legetøj
- Børneværelse
- Udstyr
- Tøj & sko
- Festpynt
- Til mor
- Skolestart
- Nyheder
- Mærker
- Gaveguide
Det er slet ikke til at tro, men vi er netop fyldt hele 19 år!! I år fejrer vi nemlig at vi i 19 år har sendt legetøj, børneudstyr og masser af hverdagsglæde ud til små og store familier i hele Danmark. Det hele startede med én kvinde, en drøm og en masse kærlighed til legen, eventyret og gode kvalitetsprodukter til børn.
Tilbage i 2006 stiftede Anja nemlig Lirumlarumleg.dk, ud fra et ønske om at skabe noget helt særligt. Ikke bare endnu en legetøjsbutik, men en webshop med nøje udvalgte varer i høj kvalitet, sans for design – og vigtigst af alt, med børnenes trivsel i centrum.
Med 19 år på bagen tør vi godt sige, at vi efterhånden ved en hel del om, hvad der holder til både små pilfingre, vilde hverdage og de særlige øjeblikke. Med alt fra, legetøj, børnemøbler og indretning, til baby udstyr, udklædning, pynt og essentielle produkter til mor, så har vi udviklet sortimentet i løbet af årene. Vores lager er vokset, og vi har fået nye skønne kollegaer med ombord – men ånden er den samme, som den altid har været.
Vi elsker det personlige, det nære, det sjove og den gode leg. Vi arbejder hver dag for, at du som kunde kan mærke det hele vejen ud gennem skærmen, og ønsker at alle vores kunder mærker og føler vores engagement og glæde ved hele vores børneunivers.
Selvom Lirum Larum Leg i dag er en veletableret onlinebutik, er vi stadig en ”lille” lokal virksomhed med base i vores lille by Hornbæk.
Hos Lirum Larum Leg er vi et team på 15 dedikerede medarbejdere – og det er lige præcis dét, der gør os stærke.
Vi arbejder tæt sammen som en familie, hvor alle kender hinanden, hjælper hinanden og løfter i flok.
Fordi vi er få, har vi en helt særlig holdånd og fleksibilitet, her er der ikke langt fra idé til handling, og alle tager naturligt flere kasketter på alt efter, hvor der er brug for det.
Det betyder også, at vi kender vores kunder og deres ønsker rigtig godt – og at du altid bliver mødt af rigtige mennesker, som brænder for at give dig en personlig og nærværende service. Vi tror på, at det nære og personlige gør en forskel, og vi håber, du som kunde mærker det.
At drive en webshop kræver en hel del, og der er mange vigtige arbejdsopgaver og hjul, der skal holdes i gang. Heldigvis har vi et fantastisk team, der gør det hele muligt. Hver eneste dag sørger vi for, at vores webshop er fyldt med de bedste produkter, at pakkerne bliver sendt afsted i tide, og at vores kunder får den service, de fortjener. Lirum Larum Leg ville ikke være det samme uden de mennesker der er med til at få alt dette til at ske. Vi er et lille, men stærkt team, der gør det hele med et smil på læben og en god portion humor. Så læn dig tilbage og lær os lidt bedre at kende.
Anja er ejer og stifter af Lirumlarumleg.dk og kvinden, der satte det hele i gang.
Hun styrer butikken med sikker hånd og holder styr på alt fra personaleledelse, økonomi og drift, til nyhedsbreve og indkøb af vores sortiment. Når der skal vælges varer til shoppen, er det Anja der nøjsomt udvælger de bedste brands og kvalitetsrige produkter. Efter næsten 20 år i branchen, spotter hun hurtigt nye trends, og går aldrig på kompromis med kvalitet. Hun har øje for det gode legetøj og næse for det rigtige udstyr.
Victor er vores trofaste logistikkoordinator. Han holder snor i hele vare flowet og sørger for, at både lagret og webshoppen spiller, som de skal. Han holder styr på alle varer der skal ind – og ud af lageret og sender dem korrekt rundt i systemet. Victor er ligeledes husets uofficielle IT-Guru, for når computeren driller, hvilket den jo har for vane, er Victor manden vi alle sammen løber til.
Stefanie er vores kreative motor!
Hun styrer alt fra sociale medier, annoncer og udvælger alle de mange stemningsbilleder, du møder på shoppen. Mange af jer kender hende måske også, som fast vært på vores Liveshopping-events, hvor hun sammen med Anja smilende og engageret fremviser produkter og gode idéer til børnehverdagen, mens Victor stadig gemmer sig trygt bag kameraet.
Mathilde er vores fotograf, der i samarbejde med Stefanie, sørger for at låne søde børn til diverse foto ture i vores skønne nærmiljø. Hvad end temaet er fastelavn, strandtur eller noget helt tredje, sørger Mathilde for at tage de smukke og unikke stemningsbilleder som du kan se på vores hjemmeside.
Louise og Emilie er vores kundeservice heltinder! De sidder nemlig i frontlinjen mod alle hverdagens små og store spørgsmål. De sidder hver dag klar på mail og telefon og tager sig tålmodigt af alt fra sikkerhedscertifikater og mål på en gyngehest, til leveringstider, reklamationer og spørgsmål til gaveindpakning. Når der er styr på kundehenvendelserne er Emilie også den, der sørger for, at webshoppen løbende bliver suppleret op med varer, og så er hun rigtig god til at rydde op, der hvor der trænger. Louise, er udover den gode kundehjælper, vores sikre kort, når vi skal håndtere julegaver til firmaer og når der er brug for ekstra hænder på lageret.
Maria er en af virksomhedens bærende søjler. Som lig dele af lageransvarlig og kontorninja, holder hun styr på lageret, plukker varer og sørger for, at alt går glat fra ordre til levering. Maria er også vores gaveindpakningsekspert – ingen kan pakke pæne pakker så hurtigt som hende!
På kontoret håndterer hun returneringer og sørger for, at fragtmændene afleverer dine møbler præcis som aftalt.
Karin sørger for, at alle nye varer kommer korrekt og pænt op på webshoppen.
Hun styrer store masterfiler i Excel, henter billeder, skriver produkttekster og formaterer til webshoppen med stor præcision. Er der spørgsmål til produkter så er Karin hende vi går til, da hun ved næsten alt om vores produkter, allerede før de kommer online.
Tine holder hjulene i gang bag kulisserne, og er lidt en alt-mulig-kvinde.
Hun optimerer webshoppen, skriver mange af vores længere tekster, styrer bloggen og koordinerer vores store årlige pakkekalender. På travle dage kan du ligeledes være heldig at træffe hende i vores kundeservice.
Silkehar styr på alt, der kommer ind ad døren, hun er nemlig ansvarlig for vores varemodtagelse. Silke tager dagligt imod en masse paller med nye varer og får dem registreret korrekt i systemet, så de hurtigt kan blive lagt på lager, og sendt ud til vores kunder. Hun får uundværlig og værdifuld hjælp fra vores unge lagermedarbejdere, men det er Silke, der har overblikket og styrer varemodtagelsen med hård hånd.
Freja, Marie, Mads, Elias, Anton og Mikkel. Vores yngre team af lagerhelte, sørger hver dag for, at dine ordrer bliver plukket, pakket og sendt sikkert afsted. De er hurtige, grundige og sørger for at du modtager din ordre i rekordfart. En livlig flok, der altid har gang i gode grin mellem paller og papkasser.
Som nævnt er vi et lille, men utroligt passioneret og professionelt team, og vi er stolte af det arbejde, vi gør. Hos os er der frihed under ansvar, og hvor vi hver især tager stort ejerskab for vores arbejdsopgaver med entusiasme og dedikation. Det vigtigste for os er altid at sætte kunden først, og vi stræber efter at være i øjenhøjde med alle, der handler hos os – uanset om det er en telefonisk henvendelse eller en pakke, der skal sendes afsted. Vi håber på at fortsætte med at gøre en forskel for vores nuværende kunder og fremtidige kunder i mange flere år. Derfor er vi ekstra glade for at kunne fejre vores 19-års fødselsdag, og vi ser frem til endnu flere år, hvor vi fortsætter med at bringe glæde og kvalitet til børnefamilierne derude.
Tak fordi du er med på rejsen.
Kærlige Hilsner
Hele Team Lirum Larum Leg.