- JUL
- Legetøj
- Børneværelse
- Udstyr
- Tøj & sko
- Festpynt
- Til mor
- Mærker
- Juletilbud
- Nyheder
- Gaveguide
Her kan du finde svar på en række af de mest almindelige spørgsmål. Finder du ikke svar på dit spørgsmål, er du velkommen til at sende en mail til kundeservice@lirumlarumleg.dk eller kontakte os på tlf. 70 26 98 90
Hvad er jeres leveringstid?
Bestillinger lagt på hverdage før kl.12:00 sendes som regel samme dag. Bestillinger lagt efter kl.12:00 på hverdage sendes næstkommende hverdag. Ordrer lagt efter kl. 12:00 på en fredag og i weekenden, sendes næstkommende hverdag.
I perioder med udsalg, må der påregnes ekstra leveringstid på pakker der sendes fra vores lager og pakker til afhentning på vores lager.
Vi sender altid en mail med Track & Trace nr. fra det valgte fragtfirma, når din pakke er afsendt, så du kan følge den. Bestiller du varer, der skal leveres med fragtmand, kan der forekomme 1-3 dages ekstra leveringstid.
Har i Clik & Collect?
Ja, du kan afhente din ordre selv på vores lager på Engholmvej 16, 3100 Hornbæk. Placer ordren online og vælg Click & Collect. Du modtager en e-mail, når ordren er klar til afhentning. Bliver din ordre lagt i vores udendørs pakkeboks, vil du modtage en mail med en pinkode og en stregkode, du skal bruge for at åbne boksen, så du kan hente din ordre døgnet rundt.
Pakker der ikke ligger i vores pakkeboks, kan afhentes i flg. tidsrum:
Kan jeg få sendt en gave direkte til modtager?
Vi sender dagligt gaver direkte til modtageren og du vælger blot den ønskede leveringsadresse. Vi pakker smukt ind for blot 15 kr. pr. pakke og husk, at du kan bestille en personlig hilsen på et kort. Vi undlader at vedlægge fakturaen, når vi kan se at der er bestilt en personlig hilsen på et kort.
Vi tilbyder fin og professionel gaveindpakning med vores eksklusive gavepapir og bånd for 10 kr. pr. pakke. Møbler og enkelte andre varer pakkes ikke ind pga. størrelse og vægt.
Hvor lang tid har jeg til at returnere?Vi tilbyder normalt 100 dages retur/bytteret. Bestiller du en gave i god tid – er du velkommen til at skrive i bemærkningsfeltet når du bestiller, hvilken dato gaven skal gives. Så får du 100 dages retur/bytteret den pågældende dato. Du kan læse mere om hvordan man returnerer her
Hvordan bytter jeg en vare jeg selv har købt?
Vi tilbyder ikke ombytninger, så hvis du ønsker en anden vare skal du bestille denne i en separat ordre. Her kan du læse hvordan du returnerer Vi tilbyder ikke ombytninger, så hvis du ønsker en anden vare skal du bestille denne i en separat ordre.
Hvordan bytter jeg en gave jeg har fået?
Vi tilbyder ikke ombytninger, så hvis du ønsker en anden vare, skal du bestille denne i en separat ordre. Herefter returnerer du gaven. Pengene for gaven refunderes til dig via din egen ordre. Ønsker du ikke en anden vare, kan du enten få et tilgodebevis eller pengene tilbagebetales til købers kort. Her kan du læse hvordan du returnerer
Jeg har ikke fået en ordrebekræftelse?
Ordrebekræftelsen er sendt til dig helt automatisk efter din bestilling, altså bør den være hos dig max 10 min. efter du har bestilt. Særlig hvis du har hotmail, gmail eller iCloud, så er spamfiltrene stærke og frasorterer derfor f.eks. en ordrebekræftelse. Tjek derfor dit spamfilter/bakken for uønsket mails. Hvis du finder den i spambakken så højreklik på vores e-mailadresse og tilføj os til din adresseliste, så sikrer du dig, at du også får besked om ordrens afsendelse og din kvittering for dit køb.
Hvordan får jeg rabat med Ældresagen?
Som medlem af Ældresagen, kan du få rabat når du handler hos Lirum Larum Leg. For at opnå rabatten skal du hente en rabatkode her. Derefter indtaster du rabatkoden i rabatkodefeltet, når du går til betaling.