PRODUKT   ANTAL PRIS
Fragt Kr. 29,00

I alt inkl. moms Kr. 29,00

FAQ

Her kan du finde svar på en række af de mest almindelige spørgsmål. Finder du ikke svar på dit spørgsmål, er du velkommen til at sende en mail på kundeservice@lirumlarumleg.dk eller kontakte os på tlf. 70 26 98 90

Produktsikkerhed
Indeholder nogle af jeres varer Phthalater?
Nej, alle vores varer opfylder gældende dansk lovgivning og dette betyder bl.a. at legetøjet ikke må indeholde Phthalater. Vi forhandler kun legetøj som er CE mærket.

Leveringstid
Jeg har lige bestilt nogle varer, hvornår kan jeg forvente at modtage dem?
Ordrer afgivet inden kl. 12:00 på hverdage, afsendes samme dag. Ordre afgivet efter kl. 12:00 sendes førstkommende hverdag. Ønsker du en bestemt leveringsdato er du velkommen til at skrive det under ”kommentarer” eller ringe til os på  tlf.: 70269890. Vi sender altid en mail med et Track & trace nr., når din pakke er afsendt. Således har du mulighed for at følge den på www.GLS.dk
GLS leverer ikke pakker i weekenden. Ordrer der afsendes fra vores lager fredag, forventes leveret af GLS den først kommende hverdag.
Bestiller du varer, der skal leveres med fragtmand, kan der forekomme 1-3 dages leveringstid.
Jeg har lavet en ordre for et par timer siden, men har glemt en vare. Kan I tilføje denne til min ordre?
Vi kan af sikkerhedsmæssige årsager ikke hæve over det beløb, som du har handlet for. Ønsker du at tilføje en ekstra vare, som er på lager, må du meget gerne kontakte os for at høre om vi kan nå at stoppe din ordre. Hvis den første ordre ikke er afsendt, holder vi denne tilbage. Du skal så lave en ordre på den / de varer du ønsker at tilføje og skrive i bemærkningsfeltet, at ordren skal sendes med dit første ordrenummer. Under leveringsmetoder vælger du leveringsmetoden: Sendes sammen med ordrenr.: xxxxx. Det er desværre ikke muligt, at tilføje en vare, som fremgår som udsolgt på hjemmesiden.
Varen er udsolgt

Jeg vil gerne bestille en vare, men den er udsolgt. Hvad gør jeg så?
Det kan forekomme, at enkelte varer bliver udsolgt i en periode. Du er velkommen til at klikke på Få Besked knappen og indtaste din mailadresse samt det tidsinterval du ønsker, at vente i. Hvis  du ikke har fået besked om at varen er kommet på lager,  inden for det ønskede tidsinterval, skal du selv fornye intervallet igen, da varen endnu ikke er kommet på lager.
Du er altid velkommen til at kontakte os og spørge, hvornår de forventes på lager igen.

Forudbestilling
Jeg ønsker en vare, der er udsolgt på hjemmesiden. Kan jeg forudbestille?
Vi har desværre ikke mulighed for at tilbyde forudbestilling af en udsolgt vare.

Bestilling

Jeg har lavet en ordre hos jer. Hvordan kan jeg være sikker på, at I har fået den?
Når du har afsluttet din bestilling, vil du automatisk modtage en ordrebekræftelse på den mailadresse, du har oplyst. Modtager du ikke en ordrebekræftelse straks, kan det skyldes, at ordren ikke er gennemført , at mailadressen ikke er korrekt eller at ordrebekræftelsen er havnet i spamboxen eller andre mapper.

Reklamation/fejl på en vare
Jeg har modtaget en defekt vare. Hvad gør jeg?
Skulle du være så uheldig, at have modtaget en defekt vare, må du meget gerne sende os en email med ordrenummer samt et billede af den defekte vare. Så finder vi selvfølgelig en løsning.

Afhentning
Jeg bor i nærheden – er det muligt at spare fragten og hente min ordre hos jer?
Du kan sagtens afhente din ordre på Engholmvej 16 i Hornbæk. Du placerer ordren online og vælger afhentning under leveringsmetoder. Du vil modtage en email, når ordren er klar til afhentning. Vi har åbent for afhentning mandag – torsdag 9:00 – 15:30 og fredag fra kl. 9:00-15:00.
Har I en fysisk butik, hvor jeg kan bytte varer?
Du er velkommen til at komme forbi vores lager og ombytte. Vi anbefaler dog, at du laver en ordre online på den/ de varer du ønsker og vælger afhentning under leveringsmetoder. På denne måde er varen reserveret til dig, når du kommer og ombytter. Når du har modtaget en mail, om at ordren er klar til afhentning kan du medbringe returvaren samt den udfyldte returformular.
Vi hæver beløbet for den nye ordre og overfører / tilbagefører beløbet for returvaren 1-2 dage efter modtagelsen.
Gave sendes direkte til modtager
Jeg vil gerne have sendt en gave direkte til modtageren. Kan jeg det?
Vi sender dagligt gaver direkte til modtageren og du vælger blot den ønskede leveringsadresse. Vi pakker altid smukt ind og husk, at du kan skrive den tekst du ønsker som skal stå på kortet. Hvis du ønsker en bestemt leveringsdato, kan du tilføje denne under kommentarer. 
Vi undlader at vedlægge fakturaen, når ordren sendes direkte til gavemodtager.. 

Indpakning

Jeg vil gerne have varerne pakket ind, hvad koster det?
Vi tilbyder altid gratis indpakning – og denne service vælges under hvert produkt. Møbler og enkelte andre varer pakkes ikke ind pga. størrelse og vægt. 

Returret
Kan gaver byttes?

Vi sætter byttemærke på vores varer og du/gavemodtageren har altid 30 dages fuld returret. Bestiller du i god tid –er du velkommen til at skrive i bemærkningsfeltet, hvilken dato gaven skal gives. Returretten er herved gældende fra den pågældende dato. Du kan finde vores returformular via nedenstående link, som du kan vedlægge i returpakken: https://www.lirumlarumleg.dk/products/returfragt

Bestilling fra institution/ kommune
Jeg ønsker at foretage en bestilling til en institution og skal bruge en elektronisk faktura.. Hvad gør jeg?
Du foretager en bestilling via hjemmesiden på normalvis. Institutionens EAN nummer påføres når du udfylder kundeoplysninger. Du vælger herefter EAN faktura som betaling. Den mailadresse, der indtastes på ordren skal være institutionens mailadresse. I vil indenfor nogle dage modtage en elektronisk faktura.

Betaling med gavekort
Jeg har fået et gavekort til LirumLarumLeg.dk - hvordan betaler jeg med det?
Dit gavekort har en kode som indtastes i feltet "GAVEKORT" ved betalingssiden. Herefter fratrækkes automatisk beløbet som dit gavekort lyder på.
Handel fra ikke-EU land

Jeg handler fra et ikke-EU land og skal ikke betale dansk moms. Men der pålægges 25% moms på ordren, hvorfor?
Systemet pålægger altid automatisk 25% moms. Dette beløb vil blive  tilbageført efter ordren er afsendt.  Du skal selv stå for afregning af told og moms, når pakken afhentes hos GLS. Lirum Larum Leg har intet med dette at gøre.

Sikkerhed

Er det sikkert at bruge mit dankort når jeg handler hos jer?
Ja, det er helt sikkert at handle hos Lirum Larum Leg. Betalingen med kort foregår via en sikret side, idet al kommunikation mellem vores betalingssystem og kortindehaveren foregår via en krypteret SSL forbindelse (Secure Socket Layer). Det er kun PBS der har adgang til daterne vedr. betalingen. Hverken Lirum Larum Leg eller andre uvedkommende har mulighed for at se de data der udveksles.


Fandt du ikke svar på dit spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os på kundeservice@lirumlarumleg.dk eller 70 26 98 90.