Bestil julegaver helt frem til 20/12 - kan byttes frem til 19/1-2021

0

Din kurv er tom

Levering og fragtpriser

OBS: I forbindelse med Black Friday og December 2020 vil der være længere leveringstid.

Vær opmærksom på, at vi sender almindelige pakker med GLS og Bring der ikke leverer pakker i weekenden og på helligdage. Varer bestilt torsdag efter kl.12 og fredag før kl.12, leveres førstkommende mandag. Bemærk! under udsalg og kampagner, vil leveringstiden være længere. Hvis du skal bruge varerne til en bestemt dato er du velkommen til at skrive det under "kommentarer", så vil vi gøre alt hvad vi kan, for at få dem frem til ønskede dato.

Vi er lagerførende i alle de varer du finder på vores hjemmeside, dog undtaget enkelte møbler, der sendes direkte fra vores leverandør, dette kan forlænge leveringstidspunktet - info herom står i varebeskrivelsen under det valgte produkt. Det kan forekomme, at enkelte varer er udsolgt og der vil være ekstra leveringstid. I så fald vil vi kontakte dig. Du kan se lagerstatus under hvert enkelt produkt.

For at gøre det så fleksibelt for dig som muligt, kan du vælge mellem flere forskellige forsendelsesmetoder:
Levering til GLS pakke shop kr. 29,- (Fri fragt ved køb over kr. 999,-)
Levering til Bring udleveringssted kr. 29,- (Fri fragt ved køb over kr. 999,-)
Levering til Nærboks kr. 29 (kræver smartphone) (Fri fragt ved køb over kr. 999,-)
Levering til erhvervsadresse kr. 29,- (Fri fragt ved køb over kr. 999,-)
Levering til privatadresse kr. 49,-
Levering med Danske Fragtmænd kr. 80,- (Fri fragt ved køb over kr. 4999,-)
Afhent din ordre på vores lager i Hornbæk kr. 0,- se åbningstider nedenfor.

Afhentning på vores lager i Hornbæk
Afhent dine varer på vores lager i Hornbæk. Så sparer du fragten. Bestilling og betaling SKAL foretages via hjemmesiden på normalvis. Du får en mail fra os, når din ordre er klar til afhentning. Ordrer udleveres udendørs ved varemodtagelsen. Der skal oplyses navn og ordrenummer ved afhentning. Adressen er Engholmvej 16, 3100 Hornbæk.

Varemodtagelsen har åbent for afhentning således:

DECEMBER 2020:

Man-fredag kl. 8.30-17
Lørdag + søndag kl 9-16
23. december kl 9-15.30
 
Januar-november
Man-torsdag kl. 9-15.30
Fredag kl. 9-15
Weekender og helligdage lukket

Levering til GLS pakkeshops og Bring udleveringssteder
Har du valgt levering til GLS pakkeshop eller Bring udleveringssted, vil pakken blive leveret direkte dertil og du skal medbringe gyldig legitimation for at afhente din pakke. Du bliver adviseret via SMS/e-mail, når pakken er klar til afhentning. OBS! Er der ikke plads til flere pakker i den valgte pakkeshop/udleveringssted, vil pakken blive leveret til nærmeste ledige pakkeshop/udleveringssted.

Levering til Nærboks
Har du valgt levering til en Nærboks lægges pakken i et rum i Nærboks-automaten. Du bliver adviseret via SMS/e-mail når pakken er ankommet.
Første gang du skal hente en pakke i Nærboks, modtager du en SMS med et link til Nærboks app'en, som du skal downloade. Når du har app'en installeret skal du oprette dig ved hjælp af den tilsendte valideringskode. Derefter guider appens navigation dig hen til den Nærboks, hvor din pakke venter på dig. Når du står foran boksen, forbinder du dig via Bluetooth gennem appen og med et enkelt klik åbner lågen til din pakke sig. Du skal sørge for at Bluetooth er aktiveret på din smartphone. OBS!! I nogle tilfælde er Nærboksen fyldt eller defekt. Så vil din pakke blive lagt til afhentning på nærmeste ledige Bring udleveringssted. NB! For at bruge Nærboks skal du have en smartphone.
Du kan læse mere om hvordan du bruger Nærboks her

Privatpakker og pakker til erhvervsadresser:

OBS! lav en midlertidig fuldmagt til GLS hjemmeleveringer her

Levering af privat- og erhvervspakker sker med GLS på hverdage ml. kl. 8:00 -16:00. GLS sender en sms/mail med besked om i hvilket tidsrum pakken forventes leveret. Det gør de til den sms/mailadresse du har oplyst på ordren. Såfremt du ikke er hjemme til at modtage pakken, kan du via mailen fra GLS omdirigere/give tilladelse til at stille pakken. Du kan ikke skrive det i kommentarfeltet, når du lægger din ordre. Hvis ikke du er hjemme og ikke når at omdirigere/give tilladelse til at stille pakken, bliver den taget med og vil i stedet blive leveret i en pakkeshop, hvor pakken kan afhentes indenfor 10 hverdage. GLS lægger enten en seddel i postkassen eller sender dig en SMS/mail med hvor pakken skal hentes.

Levering til ikke brofaste øer fx Anholt, Bornholm og Læsø: 2-3 hverdage

Danske fragtmænd
Møbler og andre tunge varer leveres med Danske Fragtmænd inden for Danmarks grænser. Vi kontakter dig for at aftale nærmere mht. leveringsdagen. Leveringen sker mellem kl. 8:00 og kl. 16:00 på hverdage. Din ordre bliver leveret til kantsten eller gadeplan, og vil ikke blive båret ind på din leveringsadresse. Dette gælder også ved aftale om "må stilles". Du står selv for bortskaffelse af paller, og anden emballage i forbindelse med levering.

Forsendelser til udlandet

Vi sender gerne din pakke til udlandet. Fragtprisen er forskellig fra land til land og vil fremgå på hjemmesiden, efter du har lagt varer i din kurv, går mod betaling og er ved ”leveringsmetode”. 

Vores tilbud om fri fragt gælder IKKE på ordrer der sendes til udlandet. Vi sender ikke møbler o.a der skal leveres med fragtmand til udlandet.

Alle forsendelser til udlandet bliver sendt med GLS og udleveres af de respektive samarbejdspartnere i de forskellige lande. Pakker til Grønland og Færøerne sendes med skib, medmindre andet aftales. 

Moms
Er du bosiddende udenfor EU, fratrækker vores shopsystem ikke dansk moms automatisk. Beløbet vil blive tilbageført manuelt til det kort du har anvendt ved købet. Det vil ske senest et par hverdage efter afsendelsen af din pakke. Hvis der i valgte modtagerland, opkræves ekstra told, moms og evt lokale skatter, skal du stå for afregning af dette. Lirum Larum Leg har intet med det at gøre. 

Har du spørgsmål til ovenstående, er du velkommen til at kontakte os på kundeservice@lirumlarumleg.dk - så vil vi hjælpe dig. 

Track & Trace
Når din pakke er afsendt fra Lirum Larum Leg sender vi dig et Track & Trace nr. så du kan følge din pakke. Det er også det nr. du skal bruge, hvis du ikke er hjemme når GLS kommer og du skal afhente din pakke i en pakkeshop. Blot medbring nummeret og billedlegitimation. Hvis du ikke har modtaget en mail med et track & trace nr. inden for et par dage efter ordreafgivelse, bedes du tjekke om mailen kan være havnet i dit spam-filter.

Uafhentede pakker

Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette. Ved returnering tillægges et gebyr for returfragt som p.t. er kr. 39,- for pakkeshop/erhvervspakke og kr. 49,- for levering til privat. Returfragten debiteres uanset pakkens størrelse eller antal varer. Det resterende beløb på ordren bliver sat tilbage på kortet der blev anvendt ved købet.
Er en pakke, uden at det skyldes Lirum Larum Legs egne forhold, kommet retur, f.eks. fordi du ikke har afhentet pakken i pakkeshoppen, og ønsker du fortsat varen leveret, er Lirum Larum Leg berettiget til at opkræve dig udgiften til genfremsendelse.

få inspiration